לאורך כל קבוצת דיפלומט אנו ממשיכים לגייס, לפתח ולתגמל את מיטב האנשים, המונעים על ידי מחויבות, מקצועיות, יושרה, תשוקה לנצח ורוח צוות. אז אם אתם מחפשים לעבוד עם הטוב ביותר, ולהפוך את רוב היכולות שלך, הגעת למקום הנכון.

- אחריות על תהליך הכנת דוחות כספיים מאוחדים שנתיים ורבעוניים לפי תקני ה-IFRS.
- הובלה של תהליך ביקורת שנתית וביצוע סקירות רבעוניות - עבודה מול רואי החשבון ומול חברות בנות בארץ ובעולם, ביצוע ניתוחים אנליטיים, בקרת תקציב מול ביצוע.
- הטמעה של נהלי דיווח כספי בקבוצה.
- סיוע בדיווח דוחות תקופתיים ומיידים לבורסה.
- יישום והטמעה של בקרות SOX.
- סיוע בפרויקטים רוחביים המובלים על ידי מטה הקבוצה.
- רו"ח מוסמך.
- יוצא/ת ביג 4 .
- לפחות 3 שנות ניסיון כחשב/ת או עוזר חשב/ת בחברה ציבורית או מנג'ר במשרד רו"ח.
- סדר וארגון, נכונות לעבודה מאומצת ועמידה בלוחות זמנים.
- שליטה מלאה ביישומי Office.
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
- ניסיון בעבודה עם מערכת איחוד דוחות - יתרון משמעותי.
- סידור והעמסת משטחי סחורה למשאיות בעזרת עגלות חשמליות.
- תנאי עבודה מעולים למתאימים, הסעות ממגוון ערים בארץ וחדר אוכל.
- רישיון נהיגה B - חובה.
- יכולת עבודה פיזית- חובה
- ניסיון ויכולת עבודה בצוות
- עבודה תפעולית מול מערכת ה-SAP ותוכנת האקסל.
- תחקור מלאי ואירועי בטיחות של מחסני החברה- ביצוע פעולות למניעת פחת ושמירה על טוהר מידות.
- תפעול מערך מצלמות בחדר בקרה- במסגרת תחקור מלאי ותחקור אירועי בטיחות.
- מתן מענה טלפוני בחירום ובשגרה לעובדי החברה בתחומי הביטחון השונים.
- 20% שטח- סיור במחסני החברה. תאימות מלאי במחסנים ביקורות.
- .
- שליטה מלאה בשימוש במחשב וביישומי אופיס- חובה
- רישיון נהיגה- חובה. (יכולת הגעה עצמאית חובה)
- בגרות מלאה ( אפשרי סטודנטים שיכולים לעבוד במשמרות משרה מלאה).
- אמינות, יושר, ללא עבר פלילי- חובה
- עברית- ברמת שפת אם.
- בקרה וספירת כמויות משטחים וקרטונים לאחר ליקוט.
- אחריות על עמדת בקרה משטחי טואלטיקה במחסן הליקוט.
- הקלדת נתונים במערכת SAP ובאקסל.
- וידוא העמסת על משאיות/קונטיינרים.
- פיקוח על השמדות סחורה.
- מניעת גניבות ופחת.
- רקע תעסוקתי ממחסן/ מפעל/ ביטחון- יתרון.
- הגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי- חובה
- משמעת עצמית, יכולת התמדה ומוטיבציה גבוהה.
- שליטה והפעלת מערכות רלוונטיות כגון סאפ / פריוריטי - תהליכים ומשימות, תחזוקת בסיס נתונים
- הפעלת פעילות שוטפת בהתאם לנהלים ושיטות העבודה שהוגדרו
- ניהול מלאי חומרי גלם, עבודה עם דו"חות תפעוליים שונים לניהול ובקרת הפעילות
- קשר שוטף עם לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים
- מתן מענה מקצועי שוטף לעובדי המחלקה
- יד ימינה של מנהלת המחלקה, גיבוי ותמיכה, ביצוע וניהול פרויקטים שוטפים שונים.
- שליטה באקסל - חובה. אופיס (מיילים) ייתרון.
- מוסר עבודה גבוה, יכולת ניהול עצמית (משימות וזמן), מוטיבציה ותודעת שרות גבוהה,
- יכולת לימוד עצמי, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות,
- אמינות, ראש גדול, נעים ואדיב, שרותי,
- יכולת עבודה תחת עומס ולחץ
תיאור התפקיד:
- עבודה מיחשובית בסביבת מחסן.
- קבלת משלוחים ממערכת ה-SAP וקידומם לעובדי המחסן.
- קידום הוראות העברה וניפוק משלוחים.
- מתן מענה שוטף לעובדי המחסן.
- עבודה מול ממשקים ומתן שרות למחלקות אחרות
- אוריינטציה מחשובית טובה (עבודה עם יישומי OFFICE)- חובה
- יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- שירותיות ויחסי אנוש.
תאור תפקיד:
- מתן מענה לממשקים פנים ארגוניים
- הפקת דוחות ועבודה שוטפת בתוכנות ה- OFFICE.
- גבייה- ספירת כסף המתקבל מנהגים, קבלת צ'קים, קבלת תשלום מלקוחות שבאים לאסוף סחורה.
- אחריות סגירת קווי חלוקה- קבלת תעודות חתומות מהנהגים בסוף יום, בקרה על התעודות המתקבלות וסגירת התעודות במערכת.
- ביצוע דוחות מעקב (אי אספקות, חריגות, הזמנות).
- ביצוע תאומים לרשתות השיווק השונות.
- ניידות: המועמד/ת חייב/ת להיות בעל/ת רכב - חובה!
- בגרות מלאה-חובה
- שליטה בסיסית בכל תוכנות ה- OFFICE - חובה
- מוסר עבודה גבוה, מוטיבציה ותודעת שירות גבוהה.
- תיכנון ביקושים ויצירת תחזיות מכירות ,תוך התחשבות באירועים משתנים (השפעת שיווק / מכירות),ובהתאם לפרמטרים מוגדרים ומגמות השוק.
- תיאום והזמנת מוצרים, ע"פ תחזיות ביקוש.
- אחריות על זמינות המוצרים בקטגוריה עליה עובד, בזמן הנכון ובעלויות הנמוכות ביותר.
- ניהול קשרי לקוחות, קבלה ורישום הזמנות, בדיקה ואישור כל הפרמטרים בהזמנה, עדכון מצב הזמנות, תאום משלוחים, הפקת חשבוניות לתשלום.
- עבודה מול ממשקים שונים בחברה: מכירות , כספים ,מחסן, שע"מ וכיו"ב.
- ניהול המלאי ,ניתוח נתונים ודוחות .
- תואר ראשון- חובה! (יתרון למהנדס/ת תעשייה וניהול)
- ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה :עיתוד מלאי /פלנר/מתכנן מלאי- חובה.
- יכולת עבודה בצוות ולחילופין, באופן עצמאי.
- שליטה מלאה בכל תוכנות ה- office בפרט בתוכנת אקסל -בניית דוחות וכו'- חובה.
- אנגלית ברמה גבו.הה - כתיבה ,קריאה ,דיבור-חובה.
- נכונות לעבודה במשרה מלאה- ימים א'-ה' (מדיניות עבודה היברידית לאחר חפיפה)
תיאור התפקיד:
- ניהול הקשר מול לקוחות חברת דיפלומט בשוק המקצועי (מספרות).
- קידום המותג WELLA PROFESSIONALS וניהול כלל תהליכי המכירה והגביה ללקוחות שבאזור אחריותו/ה.
- גיוס לקוחות חדשים והעמקת מכירה בלקוחות קיימים.
- שירות ללקוח מתוך חיבור אישי ועסקי לשם הבאת ערך מוסף בנקודת המכירה זאת על מנת למקסם את פוטנציאל המכירות לשביעות רצון הלקוחות וליצירת יתרון אל מול המתחרים.
- ייעוץ והדרכה ללקוח ,הצעת מבצעים חדשים וניהול משא ומתן.
- גבייה ובקרה כלכלית- גבייה בזמן, ניהול אובליגו, ניהול המלאי לשם יישום מדיניות החברה.
- תואר ראשון - חובה
- בעל/ת ניסיון של לפחות 2 שנים בתחום המכירות
- ניסיון מחברת מוצרי צריכה- יתרון
- אוריינטציה מכירתית- חובה
- אמינות, אחריות, יכולת פתרון בעיות.
- אוריינטציה מחשובית
תיאור התפקיד:
-
ניהול הקשר מול לקוחות חברת דיפלומט בשוק הקמעונאי באמצעות הטלפון
-
ניהול כלל תהליכי המכירה והגבייה ללקוחות בניהול מוקד המכירות הטלפוני
-
קליטת לקוחות קיימים בערוצים קיימים אל מוקד המכירות הטלפוני
-
העמקת מכירה עם הלקוחות הקיימים באמצעות הגדלת הזמנות קיימות ו- UPSALE
-
שירות ללקוח מתוך חיבור אישי ועסקי לשם הבאת ערך מוסף, על מנת למקסם את פוטנציאל המכירות לשביעות הלקוחות וליצירת יתרון אל מול המתחרים
-
ייעוץ ללקוח, הצעת מבצעים חדשים וניהול משא ומתן (סחר)
-
גבייה ובקרה כלכלית - גבייה בזמן, ניהול אובליגו, ניהול המלאי לשם יישום מדיניות החברה
דרישות התפקיד:
-
תואר ראשון - חובה!
-
בעל/ת ניסיון של לפחות שנתיים בתחום המכירות (מוקדים או שטח)
-
ניסיון מחברת מוצרי צריכה - יתרון
-
אוריינטציה שירותית ומכירתית ברמת גבוהה
-
אנגלית ברמה טובה - לא חובה
-
אמינות, אחריות, יכולת פתרון בעיות
-
אוריינטציה מחשובית
- עבודה בצוות המנהל את המותג בדיפלומט (בשותפות עם מנהל הקטגוריה ובממשקים עם כל המחלקות).
- ממשקים הדוקים עם צוות ניהול המותג מחו"ל.
- הכנת תוכנית שיווק שנתית והוצאתה לפועל, לרבות תכנון וניהול מהלכי השקה - ATL ,BTL.
- התאמה של תכנית השיווק הגלובלית לשוק המקומי וכן הובלת יוזמות רלוונטיות לשוק.
- ניהול פעילות התקשורת השיווקית מול התקציב.
- הובלת הקשר מול משרד הפרסום, יח"צ, עיצוב גרפי ושאר נותני השרות המותגיים.
- איסוף ידע וביצוע ניתוחים על מנת ללמוד את הקטגוריה והמתחרים ולחדד את אסטרטגיית התקשורת השיווקית בהתאם.
- מעקב שוטף ובקרה אחר ביצועי המותג והמתחרים.
- הכנת והעברת מצגות להנהלה, לספק ולמנהלי המכירות.
- תואר ראשון רלוונטי מתחום השיווק/מנהל עסקים - חובה.
- ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד ניהול מותג.
- ניסיון מחברות מוצרי צריכה -קמעונאות (מנהל מותג/ TM) -יתרון.
- יכולת אנליטית גבוהה והבנת מספרים - ניתוח והצגת דוחות. הבנה אסטרטגית, אוריינטציה שיווקית.
- ניסיון בעבודה מול משרדי פרסום - שליחת בריפים, TV, social, משפיענים.
- ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל , ניסיון מחברה גלובלית- יתרון.
- ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ויכולת רתימת אנשים.
- יכולת הובלה, ירידה לפרטים וניהול פרויקטים.
- הכרות טובה עם מערכת סטורנקסט.
- שליטה מעולה בתוכנות Office .
- עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- הטמעת תהליכי "שיפור מתמיד" כגישה מקצועית בבחינה וטיפול בכל נושא או תהליך בארגון בדרך להפיכתו לארגון לומד המשפר תהליכיו וביצועיו לאורך זמן.
- הבטחת גישה אינטגרטיבית וראיה כוללת חוצת ארגון בכל תהליכי האפיון, התכנון חיזוק מתודולוגיות בארגון באמצעות מיפוי היעדים, יצירת מדדים וניתוחם כחלק מתהליך העשייה היומיומי. (כולל שיתוף עם IT ביישומם ובהטמעתם במערכת הSAP).
- שיפור תהליכי עבודה לטובת שיפור פריון.
- בחינות תקופתיות של תקינת כוח אדם ורמות עומס מותאמות לתהליכים עדכניים.
- ניהול מערכות תומכות החלטה ואספקת מידע עדכני וזמין למנהלי האגף כבסיס לתכנון שיפורים ולקבלת החלטות.
- שיפור וחיזוק התהליכים התומכים את פעילות האגף עם הגורמים הפנימיים והחיצוניים בשרשרת הערך.
- תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול - חובה
- ניסיון של עד שנה כמהנדס או"ש - חובה
- יחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה תחת לחץ
- טיפול בפניות ומעקב יומיומי בדיווחי הנוכחות של עובדי החברה.
- הפקת דוחות שוטפים וניתוחים על פי דרישת הארגון.
- עבודה שוטפת מול מיישמי חילנט וחילן.
- יישום דרישות המחלקה לשינויים בהתאם לחוקת העבודה (ימי מחלה/חופשה/חגים וכד)
- לימודי חשבות שכר - חובה
- ידע בתוכנת חילן/נט - יתרון.
- שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel.
- אוריינטציה מיחשובית טובה.
- ארגון, סדר ויכולת גבוהה של ניהול זמן ועמידה בלוחות זמנים.
- אחריות, נכונות לעבודה תחת לחץ, יחסי אנוש טובים ויכולת לימוד מהירה.
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
תיאור משרה:
- תכנון והוצאה לפועל של תכנית גיוס שנתית ותיקופה מול תקציב ויעדים.
- אחריות על גיוס עובדים למגוון תפקידים-החל מבניית תיאור תפקיד בשיתוף עם המנהלים המגייסים, סינון ומיון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפונים + פרונטאליים, העברת מבחנים, ייעוץ למנהלים המגייסים וסיוע בקבלת החלטות.
- ליווי המועמדים בכל שלבי הגיוס.
- איתור מקורות גיוס תוך דגש על חדשנות והתייעלות ארגונית, ביצוע סורסינג מרשתות חברתיות שונות .
- הכנת חוזים וניהול מו"מ עם מועמדים.
- קליטת עובדים חדשים במערכת הSAP.
- התנהלות ועבודה תוך ריבוי משימות וממשקים (כולל הנהלה בכירה).
- אחריות על תחזוקת נתוני העובדים במערכות השונות (SAP + Redmatch) , הפקת דוחות וניתוח נתוני הגיוס.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון- חובה
- ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה בחברה גדולה.
- שליטה מלאה בתוכנות office ובעיקר ב- Excel - חובה!
- ניסיון בעבודה הכוללת מתן שירות.
- יחסי אנוש מעולים.
- תקשורת בין אישית וכושר שכנוע.
- ניהול הקשר מול לקוחות חברת דיפלומט בשוק הקמעונאי
- ניהול כלל תהליכי המכירה והגביה ללקוחות שבאזור אחריותו
- גיוס לקוחות חדשים והעמקת מכירה בלקוחות קיימים
- שרות ללקוח מתוך חיבור אישי ועסקי לשם הבאת ערך מוסף בנקודת המכירה זאת על מנת למקסם את פוטנציאל המכירות לשביעות רצון הלקוחות וליצירת יתרון אל מול המתחרים.
- ייעוץ ללקוח ,הצעת מבצעים חדשים וניהול משא ומתן.
- גבייה ובקרה כלכלית- גבייה בזמן, ניהול אובליגו, ניהול המלאי לשם יישום מדיניות החברה.
- תואר ראשון - חובה
- בעל/ת ניסיון של לפחות 2 שנים בתחום המכירות
- ניסיון מחברת מוצרי צריכה- יתרון
- אוריינטציה מכירתית
- אנגלית ברמה טובה
- אמינות, אחריות, יכולת פתרון בעיות.
- אוריינטציה מחשובית
- חלוקת סחורה ברחבי הארץ ללקוחות החברה- מכולות, רשתות שיווק, מסעדות.
- עבודה פיזית עם עגלה חשמלית.
- אחריות ושמירה על הסחורה המחולקת.
- גביה מלקוחות החברה.
- .
- יכולת עבודה פיזית - חובה.
- שליטה טובה בשפה העברית - קריאה, כתיבה ודיבור.
- הגעה לאיירפורט סיטי (באופן עצמאי/ הסעות ממגוון ערים בארץ)
- תיפעול שוטף של מערכת SAP מהיבטים של ניהול תקין של כל התהליכים, משימות, משאבים ותשתיות.
- בקרה יומית של רצפת המחסן- מוצרים ומשטחים חסומים, מדבקות בר-קוד ועוד.
- סינכרון מלא של המלאים.
- בדיקת חוסרים ובירור מועד הגעתם.
- הפקת דוחות ניהוליים- תפוקות מלקטים, ימי מלאי ועוד.
- הנפקת תעודות יוצאות.
- מתן המלצות לאופטימיזציה של המערכת.
- תמיכה מיחשובית ועזרה שוטפת למנהל המשמרת.
דרישות התפקיד:
- הנדסאי/תואר ראשון (עדיפות ללוגיסטיקה/תפעול/הנדסת תעו"נ) - יתרון.
- מועמד ללא ניסיון בתחום ואשר מעוניין "לצמוח" בתחום הלוגיסטיקה.
- בעל רכב לצורך הגעה עצמאית - חובה.
- אוריינטציה מחשובית טובה.
- אחריות, נכונות לעבודה תחת לחץ.
- ניסיון במערכות SAP- יתרון.
- שליטה מלאה בכל תוכנות ה- office.
- ניהול אישי ומקצועי של צוות מנהלי לקוחות אזוריים כולל חניכה אישית ומקצועית של הצוות .
- אחריות להגדלת המכירות והקשר מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
- ניהול לקוחות אסטרטגיים.
- בניה וניהול של שיתופי פעולה פנים ארגוניים - שיווק, טרייד מרקטינג.
- תואר ראשון - יתרון
- ניסיון של 3 שנים בתפקיד ניהול מכירות ותפעול שטח - יתרון לשוק המוסדי.
- ניסיון בניהול סוכני מכירות שטח.
- ניסיון בהנעת עובדים לביצועים לעמידה ביעדים.
- עמידה בלחצים ויכולת עבודה בתנאי שטח .
- יכולת אנליטית טובה.
- ניסיון קולינרי יתרון.
הזדמנות להשתלב בחברה גדולה עם אופק קידומי ותנאים סוציאליים מצויינים!
*שכר גבוה, ארוחות, חנות עובדים, מגוון הטבות ומסלול קרן השתלמות למתאימים!!
תיאור התפקיד:
*חלוקת סחורה ללקוחות החברה- רשתות שיווק, פארמים ומסעדות בכל רחבי הארץ.
*פריקת משטחים עם עגלה חשמלית
דרישות התפקיד:
*עבודה בשעות היום, ימים א'-ה', 06:00-15:30, נכונות לשעות נוספות (בכפוף לחוק).
*רישיון עד/ מעל 12 טון- חובה!
*ניסיון בנהיגה על משאית- חובה! (ניסיון כנהג חלוקה- יתרון משמעותי!)
*נכונות לעבודה פיזית.
*יכולת הגעה עצמאית למשרדי החברה באיירפורט סיטי (בקרבת נתב"ג) - ישנן הסעות מאשדוד, אשקלון וקריית גת.
- תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.
- התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging.
- התקנת ותחזוקת מדפסות.
- הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory)
- תמיכת בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה.
- תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים.
- תחזוקת ציוד טלפוניה.
- ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות התפקיד:
- ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום.
- שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11
- שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams
- ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה - חובה
- ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN - חובה
- ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה
- ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון
- ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון
- ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון
- תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה
- עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
- מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
- פריקת משטחים במפעל האריזה ומשטוחם בחזרה - עבודה פיזית!
אריזת מוצרי החברה בעמדות ידניות ואוטומטיות - עבודה בעמידה ברוב שעות היום.
- יכולת עבודה פיזית מאומצת- חובה
- ניידות והגעה לאיירפורט סיטי / קיימות הסעות מרמלה, לוד, פתח תקווה וראש העין.
-
- תיקון, שיפוץ ותחזוקה של המכונות.
- ביצוע התקנות, החלפות חלקים ופירוקים של מכונות.
- ביצוע תחזוקה שוטפת למגוון מכונות קפה..
-
- יכולת טכנית גבוהה ותשומת לב לפרטים.
- רישיון חשמל (כלשהוא) - חובה
- אנגלית טכנית - יתרון
- ידע בתוכנות ה- Office.
- אוריינטציה שירותית גבוהה.
- תמיכה באנשי המכירות לגבייה מלקוחות החברה לרבות, שליחת חשבוניות אספקה חתומות, ניתוח כרטיס הלקוח, התאמת כרטיסים למקומות ובזמנים בהם איש המכירות זקוק להם.
- ביצוע מעקב שיטתי אחר ההתחשבנות עם לקוחות בהתאם לנוהלי החברה ולהוראותיה לרבות גביית כספים במקרים בהם זה נדרש.
- ניהול מסגרת האובליגו ותנאי האשראי שסוכמו עם הלקוח כולל טיפול בבעיות המתעוררות סביב זה (ייזום דיוני אובליגו, שחרור הזמנות מעוכבות בסיום טיפול).
- הזנת פקודות יומן נדרשות והתאמת כרטיסי הנהלת חשבונות כולל התאמות למאזן.
- טיפול בתקבולים ובהעברות בנקאיות.
- ביצוע זיכויים, חיובים נדרשים.
- מנהל/ת חשבונות - סוג 2 מאושר ע"י משרד העבודה - חובה!
- שליטה מלאה בתוכנות office ובעיקר ב- Excel - חובה!
- ניסיון בעבודה הכוללת מתן שירות
- ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה
- תקשורת בין אישית וכושר שכנוע.
תיאור התפקיד:
- איש/אשת הקשר בין הלקוח לדיפלומט.
- מתן מענה בסיסי לפתרון בעיות עם מכונות הקפה.
- גיוס לקוחות חדשים.
- ידע בהכנת קפה מקצועי ללקוח (בריסטה)
- חיזוק ושימור הקשר עם הלקוח (ביקור שבועי) חשבון בנק אמוציונאלי ע"י יצירת שגרת מפגשים.
- הרחבת סל מוצרים אצל לקוח קיים.
- גבייה , זיכויים וחיובים.
- שת"פ "שיווקי " - מיוזמת רעיון דרך סגירת פרטים ועד לביצוע אצל הלקוח.
- הזמנת לקוח, בקרה אחר תקציב לקוח, מבצעים, החזרות ועוד.
- תואר ראשון - יתרון
- בעל/ת ניסיון של לפחות 2 שנים בתחום המכירות בעולם הקפה.
- ניסיון / היכרות עם השוק המוסדי.
- ניסיון במכירות וגיוס לקוחות קפה לעסקים- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה בתוכנות ה- Office.
- קבלת דרישות ממחלקות השונות וטיפול בהזמנות לצורך רכישת טובין ושירותים.
- תיעוד וריכוז הצעות מחיר מספקים והשוואתם.
- ניהול מו"מ, וסגירת עסקאות וחוזים משפטיים מול ספקים למוצרים ושירותים.
- הובלת תהליכי COST REDUCTION תוך עמידה ביעדי חיסכון.
- בקרת קיום תנאי ההסכמים וביטוחים.
- הקמה, ומעקב אחרי הסכמים וביטוחים במערכת הSAP.
- יישום, כתיבה ובקרה על נהלי הרכש.
- איתור מקורות רכש וספקים, הסמכתם.
- ביצוע סקר ספקים.
- טיפול בפערים בנושאי מועדי אספקה, כמויות, ואיכות מהתנאים בהסכם הרכישה.
- יכולת ניהול משא ומתן, מול דרגים בכירים.
- יכולת הובלה של פרויקטי רכש חוצי ארגון עם ממשקים רבים.
- סדר וארגון ודיוק בפרטים.
- יכולת ניהול משימות במקביל.
- ראש גדול, ופתוח לדיגיטציה והטמעת כלי בקרה ממוחשבים ו AI.
- אקסל ברמה גבוה.
- אנגלית ברמה גבוה.
- תואר ראשון.
מסגרת התפקיד: ניהול הנכסים הדיגיטליים של חלק ממותגי החברה ברשתות החברתיות.
תיאור משרה:
- יצירה, עריכה, וכתיבת תוכן עבור המותגים השונים הפונים בעיקר אל לקוחות החברה ולא לצרכנית הסופית (שיווק BTB).
- חשיבה יצירתית והבאת יוזמות לפעילויות BTB וקידום המותג ללקוחות החברה.
- ביקור אצל לקוחות החברה בכל הארץ ויצירת תוכן משותף לדפי הסושיאל.
- ניהול זירות ופרופילים דיגיטליים של המותגים בארגון.
- הכנת גאנט פעילות שוטף העונה לבריף מנהלי המותג וניהול התקציב השנתי.
- מענה ללקוחות ומעקב אחר אזכורים ותגובות בזירות השונות.
- התאמת תוכן גלובלי ולוקאליזציה של תכנים לשוק המקומי, לרבות עבודה והכוונה של אנשי מקצוע במידת הצורך.
- אופטימיזציה של זירות המותגים בפלטפורמות והכלים הדיגיטליים השונים.
- ניהול, בקרה ומעקב אחר הקמפיינים הממומנים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות (יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל אדס וכו׳)
- הפקת דו"חות תקופתיים ותובנות לצורך למידה, שיפור והתאמה במידת הצורך.
- יצירת שיתופי פעולה עם משפיענים, קבוצות ויצרני תוכן לצורך חשיפה והפקת תכנים למותגים.
- עבודה ישירה מול חברות המדיה ובקרה על ביצועי הפוסטים הממומנים.
- הובלה משותפת של אסטרטגיית ניהול השיווק של המותגים עם מנהלי המותגים.
- עבודה מול אנשי הקשר בקרב הספקים מחו"ל והשתתפות בפגישות שיווק עם הספק.
- תואר ראשון - חובה
- ניסיון, ידע ויכולת הפקת תכנים עצמאית -חובה
- הכרות מקצועית עם עולמות הסושיאל- חובה
- ידע ב-Photoshop וקאנבה- יתרון
- ניסיון של שנתיים בעולמות הפרסום והשיווק הדיגיטלי- חובה, עולמות BTB- יתרון משמעותי.
- תשוקה וסקרנות לטכנולוגיות, טרנדים, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי.
- יצירתיות, יכולת כתיבה, עריכה וניסוח גבוהות בשפה העברית.
- יכולת למידה מהירה, עצמאות, סדר וארגון בשילוב עבודת צוות.
- שליטה מלאה באנגלית (דיבור וכתיבה) - חובה!
- אוריינטציה לעולם העיצוב.
אחריות מלאה על ניהול קטגוריות המזון עליהן הוא אמון :
- קשר שוטף עם ספקים מחו"ל : ניהול תהליכי עבודה מול הספק ( כשרויות, הגדלת מגוון, מלאים, תקציבי שיווק)
- ניהול ואחריות על תחזיות ומלאים שוטפים מול מחלקת הרכש .
- זיהוי הזדמנויות הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי להגדלת ביצועי המותג
- קידום המותג ע"י שיפור מתמיד של יסודות המכירה , בניית קשרי עבודה עם לקוחות בשוק הרלוונטי להבנת צרכי הלקוחות
- בניית תכניות לגידול המכירות בהתאם הכוללות- בניית תכניות שנתיות, השקת מוצרים חדשים, יצירת שיתופי פעולה
- אחריות מלאה על רווחיות הקטגוריה, ברמת רווח גולמי ותפעולי.
- תואר ראשון - חובה .
- יכולת סחר מוכחת.
- אנגלית ברמה גבוהה.
- כישורים בינאישיים מעולים, יכולת אנליטית גבוהה, יכולת זיהוי הזדמנויות והשגת יעדים, יצירתיות ויכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בצוות.
- שליטה מעולה בתוכנות ה- Office, אקסל ו PP בפרט
The Diplomat HQ is responsible for building the organization's capabilities for the long term and work closely with the Business Units (currently 5 globally) in order to maximize their performance.
Our GIT division (Global Information Technology division) is looking for a senior SAP Basis administrator
The SAP BASIS Professional will work closely with project managers, business users, and technical team members to provide technical guidance and support for projects and initiatives ranging in size from minor enhancements to major multi-year initiatives.
The Professional must be able lead and support the SAP system through a couple of key upcoming projects, including system migrations from SAP PI to CPI, migrate ECC to HANA, and support the business initiatives to introduce new functionality to the SAP landscape.
Major Duties:
- Serving as a knowledge resource for
- ECC - SAP ERP ENHANCE PACKAGE 6.08
- BW 7.0 - SAP NetWeaver 7.5
- PI - SAP NetWeaver 7.5
- Solution Manager - SAP Solution Manager 7.2
- DMS
- Portal (+ADS Service installed)
- EWM - S4HANA
- BTP - CPI & Group reporting
- Provide a lead architecture role to support future SAP projects while maintaining reliability and performance.
- Perform core SAP Basis administrator functions including software installation and setup, enhancement pack and support pack installation and upgrade, performance monitoring, tuning and capacity management utilizing enterprise standards and leveraging best operating practices.
- Actively participate in SAP infrastructure design including server, storage, high availability and disaster recovery capabilities.
- Support SAP Landscape strategy thru client copies and system refreshes.
- Prepare formal project documentation, including specifications, requirements summaries, logical system design documents, state diagrams, and test scripts.
- Monitor, analyze, and identify trends for system performance and resource utilization.
- Respond to system problems on a 24x7.
- Assist with change control, incident response, and testing processes for infrastructure changes or problems across the SAP landscape.
- Collaborate with database administration resources in a Microsoft SQL Server.
- Collaborate across IT functions including server team, networking and security teams to assist in driving out solutions for SAP that meet our standards and go forward operating plans.
Communication: Builds positive relationships and uses tact in sensitive situations. Listens well to various points of view and relates well to others at all levels. Understands the importance of relationships to ensure team success. Demonstrates compassion and understanding and open to other view points in the interest of achieving best possible outcomes.
Self-Management: Ability to prioritize time and tasks with little direction in order to complete work on schedule. Organized and efficient with ability to bring order to complex and competing demands.
Action Orientation: Takes initiative and action with a drive to achieve and be successful. Seeks out challenging situations. Encourages others with positive and energetic support and enthusiasm.
Technical Expertise: Maintains technically relevant skills and demonstrates the ability to apply technical skills in solving business/technical problems.
Results Focused: Creates visibility for management and other stakeholders around progress toward key milestones. Contingency plans to anticipate barriers or problems. Provides the necessary focus to accomplish tasks and puts in the necessary effort to ensure the job gets done on time. Pushes through challenges and obstacles to achieve results.
Innovation: Demonstrates a creative approach to problem solving. Understands, adapts and implements new approaches effectively and efficiently that resolve current and future challenges while providing unique solutions for the business. Ability to articulate new approaches such that others in the organization understand the value and solution.
Minimum Technical Education and Qualifications:
- Bachelor's Degree in Computer Science, Software Engineering, Industrial Engineering, Management Information Systems, or related field preferred, or a combination of equivalent education and experience.
- 5+ years of experience in SAP BASIS/Security Administration including one or more of the following SAP modules - ECC, BW, PI, ERP, Solution Manager, and EWM.
- Demonstrated knowledge of best practices for SAP Basis Administration and operations.
- Ability to effectively prioritize and execute tasks in a fast-paced environment.
- Highly self-motivated and directed with keen attention to detail.
- Project management and process improvement in the field of SAP EWM
- Responsibility for the configuration, development, implementation and support of the SAP EWM module
- Understand business needs and provide innovative solutions for those needs and the logistics area.
- Responsibility for providing end user support and system maintenance, including interface support.
- The candidate will report to Diplomat SAP Applications Team Leader MM-WM.
- The job may require flights occasionally
- Bachelor's degree in engineering, computer science or a related field.
- At least 8 years of experience in SAP EWM or WM.
- Familiarity and experience in retail / manufacturing / consumer goods / industrial companies - an advantage.
- Experience in implementing SAP EWM in automation projects (High Bay, Automated picking solutions etc.) - an advantage.
- Managerial / project management experience - an advantage
- Great communication skills
- Perform / managed self-directed learning in a rapidly changing environment.
- Excellent English - reading & writing.
- פיתוח ושימור הקשר של העוסקים ברפואת השיניים עם Oral Care.
- עידוד שימוש מקצועי במוצרי P&G Oral Care בידי העוסקים ברפואת שיניים, המלצות מצדם ומכירות (באשר מתאפשר הדבר).
- פיתוח וביצוע תוכנית תקשורת להעלאת מודעותם של העוסקים ברפואת שיניים למוצריOral Care, הגברת קבלתם את המוצרים, השימוש בהם והמלצתם עליהם:
ביקורים במרפאות שיניים, מצגות, אירועים הנוגעים לרפואת שיניים וכו'. - דאגה לבולטות ויזואלית של Oral Care במרפאות שיניים.
- עידוד מכירות מוצרי Oral Care.
- בוגר.ת תואר בתחום הפרא-רפואי/ שיווק/ מנהל עסקים או שיננ.ית.
- ניסיון מכירתי ואוריינטציה שיווקית - חובה.
- יכולת גבוהה לניתוח והצגת מאמר מדעי
- ידע בתוכנת OFFICE ומערכת CRM - יתרון.
- אנגלית ברמה טובה ועברית ברמת גבוהה.
- יחסי אנוש מעולים, יוזמה, מוטיבציה גבוה להצלחה ותודעת שירות גבוהה.
- נכונות לעבודה בשטח.
** תנאי שכר מעולים ואופציות קידום רבות למתאימים! **
אופי התפקיד:
- עבודה על מלגזה חשמלית רגילה
- שינוע משטחים ממקום למקום במחסן החברה.
- רישיון על מלגזה - חובה! (עדיפות מלגזן היגש/צריח)
- ניסיון על מלגזה שנה לפחות- חובה !
- משמעת עצמית, יכולת התמדה ומוטיבציה גבוהה.
*העבודה הינה במשמרות.
** תנאי שכר מעולים ואופציות קידום רבות למתאימים! **
תיאור התפקיד:
- ליקוט סחורה על גבי משטח, הובלה לתאי הליקוט, סידור משטחים.
- עבודה במחסן ממוחשב.
- עבודה מאומצת עם משקלים כבדים במחסן טואלטיקה.
*יכולת עבודה פיזית מאומצת.
*הכרת אותיות באנגלית.
*עבודה במשמרות (שבוע-שבוע)
*הסעות ממגוון ערים בארץ!
- אחריות על רמפת הקבלה- בדיקה קליטה ותזמון סחורה.
- עבודה מיחשובית - הזנת נתונים הוצאת מדבקות.
- פריקת מכולות ממשוטחות עם עגלה.
- קבלה, אישור ורישום מכולות שמתקבלות ומתן שירות לנהגי מכולות .
דרישות התפקיד:
- רישיון על מלגזה - יתרון.
- אוריינטציה מיחשובית.
- תודעת שירות גבוהה.
- יכולת עבודה פיזית (לא אינטנסיבית ).
- עבודה שוטפת מול לקוחות קמעונאים ומוסדיים.
- שיווק מוצרי החברה וניהול ושימור מאגר של לקוחות הקיימים (קבלת שיחות ושיחות יזומות)
- סיוע בשימור יחסים ארוכי טווח עם הלקוח, לאחר המכירה הראשונה
- סיוע בריכוז משאבי הארגון בכדי להבטיח שהלקוחות מקבלים את הערך המיטבי מהמוצר/שירות וזאת על מנת להגדיל את היקף המכירות עם לקוחות קיימים.
- תכנון אינטראקציות יזומות מול הלקוח, אחריות למתן מענה טכנולוגי (תמיכה טכנית באפליקציית הזמנות של חברת דיפלומט, ומענה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות), טיפול במכירות וסיוע ללקוחות להגעה ליעדים שהציבה החברה
- הקלדת הזמנות, עדכון הזמנות, הנפקת דוחות מכירה, אדמיניסטרציה.
- מעקב אחר הזמנות, תעודת החזרה וטיפול בתקלות שוטפות
- טיפול בכל עולמות הגבייה- זיכויים והפרשים ללקוחות, עדכון תנאי אשראי של הלקוח, הפקת חשבוניות והמרת לקוחות לגבייה דיגיטלית
- הצעות מחיר ללקוחות בשיתוף מנהלי אזורי הלקוחות
- מתן שירות למנהלי אזורי הלקוחות בשטח ותמיכה למנהל המכירות
- תמיכה באפליקציית המכירות של הלקוחות (My Diplomat)
דרישות
- בגרות מלאה- חובה
- אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב - חובה
- אוריינטציה מכירתית ושיווקית - חובה
- ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות ובתחום המכירות
- ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג) - חובה
- מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית
- יכולת עבודה בתנאי לחץ